Deelnemerstevredenheid 2023
De resultaten van het deelnemerstevredenheidonderzoek van 2023 zijn bekend. We zijn erg verheugd te kunnen delen dat we voor het derde jaar op rij een 8,7 als gemiddeld cijfer hebben.
De resultaten van het deelnemerstevredenheidonderzoek van 2024 zijn bekend. We zijn heel trots te kunnen delen dat we een gemiddelde beoordeling van 8,8 hebben gescoord.
Meer dan duizend deelnemers hebben de vragenlijst ingevuld. Hartelijk dank daarvoor. We zijn blij dat de deelnemers onze zorg nog steeds zo goed beoordelen. Natuurlijk is feedback van deelnemers het gehele jaar door van harte welkom, de deelnemer staat bij ons centraal en we blijven de kwaliteit continu verbeteren.
Jaarlijks vraagt CLZ de deelnemerstevredenheid uit bij haar cliënten. De deelnemerstevredenheid wordt uitgevraagd middels gevalideerde vragenlijsten die specifiek gericht zijn op de betreffende doelgroep. Naast de vragen is er de mogelijkheid om opmerkingen toe te voegen. De resultaten van het deelnemerstevredenheidsonderzoek en de toegevoegde opmerkingen geven een goed beeld over de tevredenheid van de verleende zorg en bieden een basis voor verbeteringen.
De resultaten van het deelnemerstevredenheidonderzoek van 2023 zijn bekend. We zijn erg verheugd te kunnen delen dat we voor het derde jaar op rij een 8,7 als gemiddeld cijfer hebben.
Ons jubileumjaar was een mooie aanleiding om een minidocumentaire over 10 jaar CLZ in beeld te maken.
Ons kwaliteitsverslag over 2022 staat online.
Op 19 mei 2023 is een artikel in de Nieuwe Oogst verschenen over het 10-jarig bestaan van de Coöperatie Limburgse Zorgboeren. Bestuursvoorzitter Sebastiaan van der Flier en zorgboerin Germa Dings blikken in het artikel terug op het ontstaan van…
CLZ schoolde de afgelopen periode meer dan 100 zorgboeren en hun medewerkers rondom het gedachtengoed van Positieve Gezondheid middels een opleiding van Fontys Hogescholen. Via een artikel en een mini-reeks met ervaringen van cursisten blikken we als…